نارسایی کلیه با سرم کراتینین 4.3 و BUN 9.5: چه باید بیمار انجام
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سرم (SCR) و اوره خون نیتروژن (BUN) دو شاخص مهم نارسایی کلیه است. بنابراین کراتینین بالا و سطح BUN سوالات مربوط اکثر بیماران می باشد. به تازگی من فقط یک ایمیل از یک بیمار دریافت کرد، او می خواهند بدانند که چه باید او را با کراتینین 4.3 و BUN 9.5 انجام دهد. من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن پاسخ زیر و امید آن می تواند بیشتر بیماران که در شرایط مشابه هستند کمک کند.

SCR و BUN می متابولیت های بدن ما، در مورد عملکرد کلیوی طبیعی، این مولکول های کوچک از فیلتراسیون گلومرولی نشت خواهد کرد. پس از عملکرد کلیه ما آسیب دیده، آنها در بدن ما تجمع می یابد، سطح آنها را افزایش خواهد داد. پس از آن می توان برای تشخیص عملکرد فیلتراسیون گلومرولی و شاخص الک استفاده می شود. اما در سال های اولیه از آسیب کلیوی، آنها ممکن است در محدوده طبیعی است. فقط بعد از میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را به 50٪ و یا کمتر از آن، سطح SCR و BUN به سرعت در حال افزایش خواهد یافت. بنابراین، هنگامی که شما در پیدا کراتینین خود را از آنها بالاتر از سطح طبیعی است، این بدان معناست که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است.

کراتینین 4.3 و BUN 9.5 هر دو بالاتر از سطح طبیعی، با توجه به دو عدد ما می توانیم می دانم که شما در مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD)، آن را به یک مرحله حیاتی بیمار است. اگر شما می توانید بیماری خود را به خوبی کنترل کنید، ممکن است به اورمی قرار می گیرند، بنابراین شما باید فورا در عمل است. اگر می خواهید برای کاهش سطح بالا، شما نیاز به درمان این بیماری برای اولین بار.

در بیمارستان ما، ما باید برخی از روش های درمانی منحصر به فرد، به همه آنها ثابت شده است که درمان های موثر در درمان نارسایی کلیه است. اگر شما علاقه مند به آنها هستند، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نارسایی کلیه با سرم کراتینین 4.3 و BUN 9.5: چه باید بیمار انجام

 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، کراتینین 4 , 3، BUN 9 , 5، نارسایی کلیه با سرم کراتینین 4 , 3 و BUN 9 , 5: چه باید بیمار انجام ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: